Föredrag om grodor, och årsmöte!

På torsdag 21 mars är det dags för LNF:s årsmöte, kretsstämman. Före mötet blir det ett föredrag om grodor av Per Nyström, länsstyrelsens samordnare av arbetet med att bevara hotade groddjur. Genom ett faunaväkteriprogram kan var och en bidra till artskyddet! Föredraget är öppet för alla och börjar kl. 18.30 och tar ca 45 minuter, därefter håller föreningen ordinarie kretsstämma. Då ska vi bland annat välja styrelse för det kommande året och diskutera föreningens arbete. Stämman börjar ca kl. 19.30. Kom och gör din röst hörd! Vi vill gärna veta vad du tycker. Vi bjuder på fika. Lokal är IOGT-NTO, Bantorget 5 i Lund.