Årsstämman blir digital den 30 mars

Alla medlemmar  kallas härmed till årsstämma den 30 mars kl 19 (obs nytt datum). På grund av pandemin kommer årets stämma att genomföras digitalt. Så här kommer det att gå till:

Du som är medlem och vill delta i stämman anmäler dig genom att skicka ett mejl med rubriken Anmälan till årsstämman till lund(at)naturskyddsforeningen.se. I mejlet skriver du ditt namn, ditt mobilnummer och ditt medlemsnummer. Medlemsnumret finns på adressetiketten både på LNFs vårprogram och på tidningen Sveriges Natur.

Cirka en vecka före årsmötet skickar vi sedan en länk till webbmötet. Om du inte har tekniska möjligheter att delta på webben, så kommer det att finnas ett telefonnummer att ringa för att delta via telefon.

Efter sommaren hoppas vi kunna hålla ett medlemsmöte som en fysisk träff med bättre möjligheter till kontakter och diskussioner – mer information om detta kommer senare.